02 oktoober 2009

Miks IRL

Päris kindlasti tekib paljudel küsimus, et miks ma kandideerin just IRL-i nimekirjas? Eriti ajal, mil erakondade maine on madal.

Põhjuseid on mitu:

Esiteks on kohalikul tasandil kõige tähtsam justnimelt inimene, mitte erakond, mida ta esindab. Loeb inimene - kas ta on valmis enda aega ja energiat vallatööks panustama, kas tal on üldse mingeid oskuseid, mida volikogu töös kasutada. Või äkki on ta lihtsalt "lahe mees"?

2. Samas ei pelga ma avaldada, et minu maailmavaatele on kõige lähedasem just IRL. Olen läbi lugenud kõigi suuremate erakondade programmid ja põhikirjad, nii et valik pole juhuslik.

3. Jah, ma võinuks kandideerida ka mõlema valimisliidu nimekirjas, mis Pühalepas välja on pandud. Nii Koduvald kui Tasakaal tegid mulle säärase ettepaneku. Ent olin juba kevadel otsustanud IRL-i kasuks ja neile oma sõna andunud. Lubadusi tuleb pidada!

4. Oleks küll tore, kui kõiki asju aetaks täpselt reeglite kohaselt ning erapoolikult. Ent see pole teps mitte alati nii. Tähtsad on ka isiklikud suhted riigivõimu teostavate inimestega. Näiteks Palade lasteaia projekti rahastamise puhul tehti nö lobitööd.

5. Mõlemad valimisliidud vastandavad end üksteisele. Meie väike nimekiri on justkui tasakaalustav jõud. Ainult koostöö viib edasi!

Ja viimaseks: kui ma mul on piisavalt toetajaid, siis pole vahet, mis nimekirjas olla. Kui inimesel on hea idee, siis pole vahet, mis liitu ta esindab. Kelle jaoks on, see hoidku volikogust eemale. Head mõtted tuleb teoks teha!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar